Zdalne nauczanie – zasady

Drogi Uczniu,

w celu ułatwienia komunikacji pomiędzy Tobą a nauczycielami podczas nauki zdalnej wprowadzamy poniższe zasady korzystania z Internetu (z e-dziennika, platformy WSiP-NET, Pearson, Zoom oraz innych narzędzi zaproponowanych przez nauczycieli w razie potrzeb):

– pamiętaj, aby podpisywać się swoim imieniem i nazwiskiem – NIE pseudonimem,

– każdy uczeń ma obowiązek włączenia kamery i pokazania twarzy w trakcie zajęć on-line, a jeśli kamera będzie wyłączona to wstawiana będzie nieobecność,

– codziennie sprawdzaj dziennik elektroniczny,

– bądź w stałym kontakcie z nauczycielami,

– regularnie odbieraj swoją pocztę elektroniczną,

– codziennie sprawdzaj platformy, na których będą umieszczane materiały od nauczycieli,

– nie prowokuj kłótni na platformach i grupach internetowych (Messenger, Whatsapp itp.), nie obrażaj, a z drugiej strony nie daj się sprowokować i nie reaguj na cudze zaczepki słowne,

– nie używaj wulgaryzmów, treści powszechnie uznawanych za obraźliwe lub propagujących przemoc,

– nie spamuj, czyli nie umieszczaj reklam i nieistotnych informacji,

– bądź kulturalny, szanuj uczucia i poglądy innych osób,

– bądź miły dla nauczycieli, koleżanek i kolegów,

– wypowiadaj się rzeczowo, tak, aby inne osoby mogły zrozumieć co chcesz przekazać.

 Zdalne nauczanie – zasady