Wycieczka kl. IV a do Sky Tower we Wrocławiu

1 (1)Wycieczka klasowa to doskonała forma integracji z kolegami i koleżankami oraz poznania nowych miejsc. Dla klasy IV a naszej szkoły takim nowym miejscem był Sky Tower we Wrocławiu, który mieliśmy możliwość zwiedzić 27 kwietnia 2022r. Naszą przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzania punktu widokowego, który jest najwyżej położonym takim punktem w Polsce. Jest on zlokalizowany na 49 piętrze  na wysokości ponad 200 metrów. Z tarasu podziwialiśmy miasto, a dzięki temu że mieliśmy piękną pogodę i wspaniałą widoczność, widzieliśmy Ślężę i Chełmiec. Kolejnym punktem naszego wyjazdu było Kolejkowo, które zrobiło duże wrażenie na wszystkich. Jest to olbrzymia makieta, na której widnieją 244 budynki (w tym wiele autentycznych budowli z Wrocławia i Dolnego Śląska), 215 samochodów,15 pociągów ciągnących 60 wagonów i aż 2437 figurek ludzi i zwierząt. Miniaturowe postacie (25 razy mniejsze od oryginałów) zastygły w ruchu, tocząc swoje miniaturowe życie. Wizyta w Kolejkowie była cudowną zabawą dla wszystkich uczestników wycieczki.

W Sky Tower mieliśmy także okazję obejrzeć wystawę pająków i skorpionów. Bohaterami tej kolekcji jest ponad 50 rzadkich okazów pajęczaków, w tym m.in. ptasznik goliat, czarna wdowa, ptasznik wielobarwny czy świecące skorpiony. Dzięki wiedzy przekazanej nam przez opiekuna dydaktycznego wystawy, okazało się, że pająk wcale nie jest taki straszny, jak go malują. Ponadto zwierzęta zamknięte są w szklanych terrariach, które zapewniają bezpieczeństwo zwiedzającym.

Dodatkową atrakcją naszego wyjazdu była podróż pociągiem, ponieważ niektórzy tym środkiem transportu jechali po raz pierwszy i byli zachwyceni. Wycieczka była wspaniała. Wszyscy fantastycznie spędziliśmy czas i doświadczyliśmy wielu nowych rzeczy.

Joanna Barszcz i  Jolanta Bogacz

Podoba Ci się? Udostępnij!!!